Ζέτα Θεοδωροπούλου:Η sexy κουνελομάνα!  

Posted in

Θα στεναχωριόμουν αν δεν ασχολιόνταν μαζί μου. Από τη στιγμή όμως που με σχολιάζουν και με μιμούνται νιώθω πολύ όμορφα. Δεν μπορεί να με «παίζουν» όλοι και να είναι μόνο επειδή θέλουν να με κοροϊδεύουν.
Εχω κάνει λάθη, έχω ακούσει ανθρώπους που δεν έπρεπε να εμπιστευτώ, έχω δεχτεί ανήθικη πρόταση. Αλλά δεν ενέδωσα. Μου κάνανε προτάσεις ακόμη και να κάνω DVD. Δεν μπορούσα να το κάνω.
Αρραβώνα έχω κάνει με τον Δημήτρη, περνάμε καλά και εύχομαι να συνεχιστεί αυτή η σχέση έτσι όμορφα όπως εξελίσσεται. Κάναμε και τις διακοπές μας στη Γερμανία και τώρα είμαι ξανά πίσω στην Ελλάδα έτοιμη για δουλειά!

This entry was posted on Κυριακή 22 Αυγούστου 2010 at 5:40 μ.μ. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου